Trots
Merk-versterkers:
De klant is de naam,
de naam is de belofte.
Na interne sessies hebben wij een analyse gemaakt van de vraagstelling/behoefte. Hieruit is gebleken dat TFM, iNFacilities, Newfacts en FacilityMatch zich beter en sterker konden positioneren onder één krachtige naam. Vanuit die visie is gewerkt aan een concept-/merknaamontwikkeling. Dit heeft vanuit het hart geleid tot één merk: TROTS. met de payoff: duurzaam faciliteren. Met als klap op de vuurpijl het .nl domein! trots.nl
Merkontwikkeling door Biel,
van vastgestelde behoefte tot merklancering
30 september 2016 was het zover: een stevige lancering van TROTS. ... neergezet met een enorme, oprechte bak energie! Met een prachtige club mensen met onder andere Victor Mids van Mindf*ck.
Een doorbraak, een spannende ontwikkeling intern en extern. Samen met een kernteam is buiten het zicht van 300 personeelsleden gewerkt aan de gehele uitrol waarbij vele expertises voorbij kwamen. Alles onder regie en art directie van Biel.
Team Biel en o.a.: