Wensink intern event

Event design:

De wereld verandert,

ga jij mee?

Event design en creatieve productie met uiteindelijk 200 medewerkers, vijf opbouwdagen, één productiedag en twee dagen afbouw, 10.000 m2 aan vloer, 240 m2 video-projectie, 900 zitplaatsen, 25 km stroomkabel, 450 crew maaltijden hebben wij een event mogen bouwen waarbij 900 medewerkers (2018) met het kippenvel in de bilnaad huiswaarts gingen. Antwoord op de vraag 'Ga jij mee'? was een volmondig ja! 

Uitdaging
Aanleiding van het evenement was de veranderende wereld en met name het veranderende automotive landschap. Kijkend naar onszelf, zien we het veranderende Wensink Automotive naar Wensink Mobility. Daarom de vraag aan ons personeel ... De Wereld Verandert ... GA JIJ MEE? Deze vraag vormt de uitnodiging mee te gaan in persoonlijke ontwikkeling, daarbij geldt dat iedereen telt en ieders talent van waarde is. Ga mee! Naar de toekomst van mobiliteit en duurzame innovaties. Van fossiel naar elektrisch, zon en waterstof. Van abonnement tot delen, van automotive tot welke vorm van mobiliteit dan ook.
Doelstellingen
Hoofddoelstelling was het complete team van 900 medewerkers mee te nemen op reis. Een reis naar een toekomst met een gewijzigde visie en missie. Bewustwording dat we daarin allemaal onze rol hebben en pakken. Samen met 899 collega's je er bewust van worden, zijn en blijven wat wij kunnen betekenen voor de wereld, het concern, diezelfde collega's en jezelf! Samenvattend: bewustwording en een wake-up call. Subdoelstelling is geweest om laten te zien en ervaren dat Wensink groter is dan de vestiging waarop een ieder actief is. Wensink is een familiebedrijf en dát te voelen gaat boven het effect van teambuilding. 

De titel "De Wereld Verandert ... ga jij mee?" werd letterlijk beantwoord met een reis, een beleving in performance, interactie en participatie. Het concept heeft alle genodigden en deelnemers in het hart geraakt. Jaren later krijgen we dat nog steeds terug.


Dat maakt onszelf stil.

Andere cases

Andere cases